Amsterdam,
28
september
2017
|
17:00
Europe/Amsterdam

Derde 24/7 adverteerdersevent in teken van woord én beeld

Stevige online positie TMG dankzij impactvolle nieuwe platformen

Tijdens het derde 24/7 adverteerdersevent zijn vandaag in de RAI in Amsterdam de laatste ontwikkelingen bij Telegraaf Media Groep (TMG) gepresenteerd. Zo’n 300 adverteerders en bureaus werden meegenomen in de wereld van woord en beeld. Een wereld waar TMG 24/7 impact maakt. Met het online videoplatform Telegraaf VNDG en alle andere platformen van De Telegraaf - waaronder de nieuwe telegraaf.nl-site - die elkaar versterken en aanvullen. CEO Marc Vangeel, hoofdredacteur van De Telegraaf Paul Jansen, directeur sales en marketing Harm van Veldhuizen, director online video Mandy van der Wal en manager corporate sales Sam Bremer deelden de ontwikkelingen en commerciële mogelijkheden met klanten in woord en in beeld.

Sterk in woord en beeld
“Vandaag tonen we wat er in de afgelopen periode gerealiseerd is”, aldus Marc Vangeel, CEO van TMG. “En dat is kwalitatief bereik en zorgvuldig opgebouwde data. Bij ons geen fake news. We hebben sterke merken en sterke redacties en daarmee een gigantisch bereik in digitaal en print. De potentie van TMG is enorm. Het is aan ons om dat potentieel te laten ontluiken. We zetten 100% in op innovatie; op digitale producten en video. Maar ook print krijgt de aandacht die het verdient, we ontwikkelen kortom naar woord én beeld. Ook Mediahuis is sterk in woord én beeld, print én digitaal en loopt voorop in digitale ontwikkelingen. De samenwerking tussen TMG en Mediahuis biedt extra slagkracht en voordelen voor zowel consument als adverteerder. Onze klanten staan in het middelpunt van onze focus, waarbij we gaan voor langdurige klantrelaties.”

Ontwikkelingen Telegraaf.nl en Telegraaf VNDG
De nieuwe website van De Telegraaf is sinds woensdag live. Een website die past bij de consument van nu. Met alles wat lezers van De Telegraaf gewend zijn, maar dan gebruiksvriendelijker, overzichtelijker en mooier. Daarbij is goed geluisterd naar de waardevolle feedback van consumenten en adverteerders. Het online videoplatform Telegraaf VNDG, dat sinds 1 mei bestaat en in juni en juli al een miljoen mensen bereikte, is beter geïntegreerd in de nieuwe site. Zo versterken de merken en platformen elkaar in woord én beeld. Zo werden tienduizenden kijkers kortgeleden tijdens de aanslag in Barcelona met een live Telegraaf VNDG-uitzending door verslaggevers van De Telegraaf op de hoogte gehouden van de situatie daar. De combinatie van de krant De Telegraaf en de nieuwe digitale platformen Telegraaf VNDG en Telegraaf.nl levert bereik en mogelijkheden voor (branded) video en segmentatie in specifieke doelgroepen. Dankzij de impact op deze en alle andere online kanalen, staat TMG nu ook in de online wereld stevig op de kaart.

Over Telegraaf Media Groep
Telegraaf Media Groep N.V. (TMG) is één van de grootste Nederlandse mediabedrijven, met sterke merken als De Telegraaf, DFT, Telesport, Metro, Autovisie, Privé en VROUW; het online videoplatform Telegraaf VNDG; regionale dagbladen zoals het Noordhollands Dagblad en De Gooi- en Eemlander; digitale merken zoals GeenStijl, Dumpert en Gaspedaal; Classic FM en - via een strategische samenwerking met Talpa - de landelijke radiozenders Sky Radio, Radio Veronica, Radio 538 en Radio 10. Daarnaast hebben we merken en titels die zich richten op entertainment of e-commerce (o.a. GroupDeal). De missie van TMG is om consumenten 24 uur per dag, 7 dagen per week te voorzien van hoogwaardige, gepersonaliseerde en relevante content op het gebied van nieuws, sport en entertainment, via alle denkbare distributievormen. Voor meer informatie over TMG ga naar www.tmg.nl.