Amsterdam,
20
april
2016
|
10:15
Europe/Amsterdam

Gerard Joling heeft zwak voor Máxima

Openhartig interview Gerard Joling in oranje-editie VROUW


VROUW magazine heeft een zeer openhartig interview met Gerard Joling in de speciale oranje-editie die vrijdag 22 april verschijnt. Vlak voor Koningsdag is Gerard (55) immers dé man om eens flink door te zagen over Máxima, bubbels en prinsen op het witte paard. Ook zijn kriebelende kinderwens komt aan bod.

Koningshuisfan
Gerard bekent in het interview dat zijn liefde voor Máxima best ver gaat en dat het hem gelukt is om tijdens de Olympische Spelen in Canada met haar op de foto te gaan, gehuld in zijn knaloranje ‘I love Máxima’ jas! De liefde voor het koningshuis stamt uit zijn jeugd: “Koningin Juliana en prins Bernhard leken erg veel op mijn ouders vroeger. Daardoor zag ik Juliana als ultieme moederfiguur van Nederland.”

Gerard Joling
"Voor kinderen is het vast te laat, tenzij zich nu een leuke draagmoeder meldt"
Gerard Joling

Kinderwens
Ook bekent Gerard dat hij een kinderwens heeft, maar dat het daar vast te laat voor is. Hoewel hij daar nog optimistisch aan toevoegt: “Tenzij zich nu een leuke gezonde draagmoeder meldt. Dan valt er altijd over te praten!”. Daarnaast vertelt hij openhartig over zijn prins op het witte paard, met welke vrouwen hij eventueel het bed zou kunnen en willen delen en wat volgens hem de ware reden is dat hij nauwelijks wordt gedraaid op de radio.

Lees het komend weekend in VROUW magazine!

 

Over VROUW
VROUW is het platform van TMG, waar het weekendmagazine VROUW, www.vrouw.nl, de krantenpagina VROUW in De Telegraaf, de wekelijkse nieuwsbrief en de in de losse verkoop verkrijgbare VROUW glossy onder vallen. VROUW magazine bereikt maar liefst 1,4 miljoen Nederlanders, voornamelijk vrouwen (87%). Alle media van VROUW bereiken bij elkaar in totaal 2 miljoen vrouwen. VROUW is spraakmakend, nuchter, dichtbij en gaat over het echte leven. VROUW is onderdeel van TMG.

TMG is één van de grootste Nederlandse mediagroepen met leidende marktposities in dagbladen, magazines, online media en radio.