Amsterdam,
27
oktober
2016

Op ontdekkingsreis langs technologische innovaties

DFT en SingularityU NL organiseren Get Into The Future evenement

De Financiële Telegraaf (DFT) en SingularityU The Netherlands organiseren op 30 november samen Get Into The Future. Tijdens dit evenement kunnen ondernemers en professionals die nieuwsgierig zijn naar de impact en mogelijkheden van technologische innovaties de toekomst ontdekken en ervaren. Theater Amsterdam is op 30 november dé plek waar bezoekers een dag lang in de fascinerende wereld van exponentiële technologie kunnen vertoeven. Met zeven topsprekers die vertellen welke invloed exponentiële technologie heeft op systemen, organisaties en mensen en inzicht bieden in de manier waarop o.a. mobiliteit, veiligheid, gezondheid en ondernemerschap veranderen. En met het Tech Trends Festival waar bezoekers zelf de kracht van de producten en diensten van de toekomst ervaren.

Programma
Op het programma van het evenement staan onder andere zeven sprekers. Zo worden bezoekers door professor Mark Post (Universiteit Maastricht) meegenomen in de wijze waarop technologie onze kijk op voedsel verandert. Professor Maarten Steinbuch (TU Eindhoven) vertelt hoe robots ons kunnen helpen om allerlei taken beter en sneller te doen waardoor mensen hun tijd kunnen besteden aan zaken die er echt toe doen. Yuri van Geest van SingularityU NL legt uit hoe bedrijven om te overleven slim gebruik moeten maken van technologie en meer ruimte moeten geven voor zelforganisatie. Iedere spreker belicht de impact van een exponentieel veranderende wereld op zijn of haar eigen vakgebied aan de hand van sprekende voorbeelden en persoonlijke ervaringen. Het Tech Trends Festival laat bezoekers zelf de kracht van de producten en diensten van nu en de toekomst ervaren. De expo omvat een weergave van de laatste gadgets tot complete begeleide experiences.

DFT en SingularityU NL
DFT biedt ondernemers, beleggers en consumenten toegang tot financieel-economisch nieuws en andere waardevolle informatie op dat gebied. Sinds juni 2016 werkt DFT samen met SingularityU NL om hun kennis over en de toepasbaarheid van exponentiele technologieën toegankelijk te maken voor DFT-lezers. Het programma voor Get Into The Future is samen met SingularityU NL samengesteld voor ondernemers en professionals die nieuwsgierig zijn naar de impact van technologische innovatie op vandaag. Maar ook voor organisaties die benieuwd zijn welke kansen en uitdagingen dat oplevert voor morgen. En voor iedereen die antwoorden zoekt op de vragen van overmorgen.

Het volledige programma van Get Into The Future is na te lezen op www.getintothefuture.nl waar ook tickets voor het evenement besteld kunnen worden. Kaarten kosten tot 14 november € 295 (early bird tarief) en daarna € 495 (excl. BTW).

Over DFT
De Financiële Telegraaf is dé autoriteit op het gebied van financieel nieuws en informatie. Iedere dag worden via De Telegraaf, DFT.nl en de mobiele en tablet apps vele decisionmakers, beleggers en financieel geïnteresseerden in Nederland bereikt. DFT.nl brengt altijd het laatste economische- en bedrijfsnieuws, alle ontwikkelingen op de beurs, actuele koersen en tips en adviezen van goeroes en financiële instellingen. DFT is onderdeel van Telegraaf Media Groep.

Woordvoering (uitsluitend voor media/journalisten)
TMG Corporate Communicatie
(uitsluitend voor media /journalisten)
+31 88 824 0800
Deel deze release
Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn
Laatste nieuws