Amsterdam,
12
september
2017
|
09:30
Europe/Amsterdam

ProMille Media breidt portfolio uit

ProMille Media, het loket voor de nationale adverteerdersmarkt voor regionale en lokale media, heeft per 1 september zijn portfolio uitgebreid met 27 nieuwe titels. Via ProMille Media kunnen adverteerders nu ruim 5 miljoen Nederlanders in de regio en lokaal bereiken. Toegevoegd zijn ondermeer de titels van Uitgeverij De Bode en Uitgeverij Het Kontakt, maar ook het Nederlands Dagblad en het Reformatorisch Dagblad.

Dankzij de portfolio-uitbreiding biedt ProMille Media nu dekking in de provincies Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht, Gelderland, Limburg, Noord-Brabant, Zeeland en Groningen. Ook de nieuwe regionale en lokale merken in het portfolio worden gemaakt door eigen kwaliteitsredacties en kenmerken zich door een sterke lokale binding. Het Nederlands Dagblad en het Reformatorisch Dagblad kenmerken zich door een sterke lezers-blad binding en zorgen voor dekking in een gebied dat aanvullend is op het gebied van de regionale titels.

Over ProMille Media
ProMille Media is onderdeel van Holland Media Combinatie en vertegenwoordigt Concentra Media Nederland, BDUmedia, Uitgeverij Verhagen, Uitgeverij De Bode, Uitgeverij Het Kontakt, Uitgever Enter Media, Nederlands Dagblad en Reformatorisch Dagblad en Holland Media Combinatie/TMG.

Voor meer informatie over ProMille Media, zie: www.promillemedia.nl of contact Marcel Schotman via: m.schotman@promillemedia.nl.