Amsterdam,
05
februari
2016
|
15:20
Europe/Amsterdam

Vernieuwde VROUW magazine wil net als lezeres fris blijven

Samenvatting

Nadat op 21 januari de prachtige, vernieuwde website VROUW.nl werd gepresenteerd, is nu ook VROUW magazine in een nieuw jasje gestoken. Fris, vrouwelijk en helemaal van nu. Niet alleen vormgeving, fotografie en typografie zijn opgefrist, ook de inhoud is verrassend anders, met maar liefst zes nieuwe rubrieken en drie nieuwe columnisten. Elke rubriek heeft een lijntje naar de site en wordt aangevuld met leuke, informatieve en interessante filmpjes.

Marieke ’t Hart, hoofdredacteur VROUW: “Speciaal voor het eerste nummer hebben we een onderzoek onder onze lezeressen gehouden naar hun beleving van ouder worden. Maar liefst 2185 vrouwen hebben hieraan meegewerkt. Wat blijkt: bijna 69% vindt het niet leuk dat haar lichaam aftakelt en verlangt terug naar haar jongere jaren. Toch vindt slechts 11,2% van de lezeressen een prikje Botox hier en daar niet erg. Bijna 70% vindt dat je na je veertigste geen korte rokjes meer mag dragen en 29,1% dat je niet meer wild mag stappen. Ook heeft 63,2% best een beetje moeite met de bierbuik, rimpels en grijze haren van hun ouder wordende man. Maar er zijn ook positieve kanten aan het ouder worden. Zo vindt 35% van onze lezeressen dat haar seksleven beter is dan ooit en beleeft 20% haar seksuele piek.”

Met gepaste trots presenteren we ons nieuwe VROUW magazine, speciaal voor alle vrouwen van Nederland.

VROUW is het platform van TMG, waar het weekendmagazine VROUW, www.vrouw.nl, de krantenpagina VROUW in De Telegraaf, de wekelijkse nieuwsbrief en de in de losse verkoop verkrijgbare VROUW glossy onder vallen. VROUW magazine bereikt maar liefst 1,4 miljoen Nederlanders, voornamelijk vrouwen (87%). Alle media van VROUW bereiken bij elkaar in totaal 2 miljoen vrouwen. VROUW is spraakmakend, nuchter, dichtbij en gaat over het echte leven. VROUW is onderdeel van TMG.

TMG is één van de grootste Nederlandse mediagroepen met leidende marktposities in dagbladen, magazines, online media en radio