Amsterdam,
23
september
2014
|
15:00
Europe/Amsterdam

VROUW in top-3 vrouwen glossy's

Vorige week zijn de nieuwe print bereikcijfers bekend gemaakt. Voor het eerst is hier VROUW glossy in meegenomen, en hoe! VROUW glossy is al groter dan gevestigde vrouwen glossy’s als Beau Monde, JAN, Marie Claire en Nouveau!VROUW glossy bereikt maar liefst 286.000 Nederlanders. Dit zijn vooral vrouwen, 248.000 (86,7%). De verspreide oplage per editie is 100.000 exemplaren met inmiddels al 28.000 abonnees.

Het profiel van de VROUW glossy is iets jonger dan VROUW magazine. 43,7% van de lezers is tussen 20-49 jaar (tegenover 36,2% bij VROUW magazine).

De VROUW glossy’s zijn niet alleen fysiek te koop in de winkels, maar sinds afgelopen maand zijn ze ook als e-magazine te koop in de speciale VROUW glossy app. Hiermee vergroot VROUW het bereik nog verder!

VROUW fans
Uit onderzoek vanuit Bureau Consumenten Onderzoek (BCO) blijkt dat VROUW glossy lezers echte VROUW fans zijn. Dit engagement zorgt ervoor dat het een goed adverteerdersplatform is. Zij lezen vaak niet alleen de glossy maar begeven zich over het gehele VROUW platform. Ook het magazine, de pagina in De Telegraaf en de website worden gelijk meegepakt. VROUW.nl weet door haar grote bereik ook nog een extra groep vrouwen te bereiken die niet met de glossy bereikt worden.