Amsterdam,
04
juni
2014
|
07:00
Europe/Amsterdam

Wendy van Dijk wint VROUW Award

Teaser%3A+Wendy+van+Dijk+wint+VROUW+Award

Waar worden Nederlandse vrouwen blij van? Welk producten maken hun leven leuker en welke ambassadeur van een goed doel heeft hun hart gestolen? VROUW-lezeressen gaven massaal hun stem via VROUW.nl. En gisterenavond kregen de winnaars uit 9 categorieën de VROUW Award overhandigd door boegbeeld en vaste columnist van VROUW, Daphne Deckers.

In de categorie ‘Goede Doelen’ is ambassadeur van Stichting Make-A-Wish, Wendy van Dijk, verkozen tot favoriet. Een trotse Wendy: “Met mijn werk voor Make-A-Wish hoop ik ernstig zieke kinderen een leuke dag te bezorgen. Het is van levensbelang dat we hun droom verwezenlijken.” 

De VROUW Awards zijn dit jaar alweer voor de 6e keer uitgeloofd. Het is inmiddels een begrip en een felbegeerde prijs voor Nederlandse bedrijven en goede doelen, omdat het een echte publieksprijs is. Maar liefst 17.000 vrouwen brachten via de site VROUW.nl hun stem uit op, door een vakjury geselecteerde, producten en BN’ers in 9 categorieën.

De producten moeten wel aan een aantal criteria voldoen. Ze moeten ondermeer innovatief zijn en landelijke bekendheid genieten, het leven van vrouwen veraangenamen en een goede prijs/kwaliteitverhouding hebben. 

De gelukkig winnaars in de verschillende categorieën zijn:

Persoonlijke Verzorging: Andrélon Oil & Care
Cosmetica: Maybelline Volum’ Express Big Eyes
Homecare: W5 vaatwastabletten van Lidl
Mode: V&D met Mart Visser The Collection
Eten: Milka Bubbly, LU, Tuc, Oreo en Confetti
Drinken: Roosvicee Multivit Stevia
Gezond & Fit: Hotel Thermen Bussloo Banyan Centre for health and happiness
Wonen: IKEA Lisel textielcollectie
Goede doelen: Make-A-Wish / Wendy van Dijk

Met mijn werk voor Make-A-Wish hoop ik ernstig zieke kinderen een leuke dag te bezorgen. Het is van levensbelang dat we hun droom verwezenlijken.
Wendy van Dijk

Over VROUW
VROUW is het platform van TMG, waar het weekendmagazine VROUW, www.vrouw.nl, de krantenpagina VROUW in De Telegraaf, de wekelijkse nieuwsbrief en de VROUW glossy onder vallen. Alle media van VROUW bereiken bij elkaar in totaal 2 miljoen vrouwen. VROUW is spraakmakend, nuchter, dichtbij en gaat over het echte leven. VROUW is onderdeel van TMG.

Shownieuws: Wendy van Dijk wint VROUW Award

03
jun
2014
www.show.nl