Amsterdam,
24
april
2015
|
11:00
Europe/Amsterdam

Anna Nooshin’s ontvangt eerste ‘eigen’ Metro MODE

Vandaag is de april-editie van Metro MODE waarover modeblogger Anna Nooshin de scepter zwaait, verkrijgbaar in het Openbaar Vervoer. Gisteren ontving Anna Nooshin het eerste exemplaar uit handen van Karin Kuijpers, hoofdredacteur Metro MODE. Tevens werd Anna’s eerste boek genaamd ‘On Top’ gepresenteerd.

Voor de april-editie van Metro MODE mocht Anna Nooshin het stokje overnemen van hoofdredacteur Karin Kuijpers. “Welk meisje droomt er niet van om haar eigen 'blad' helemaal zelf samen te stellen? Ik heb mij bij deze editie gefocust op Women On Top, geheel in stijl van mijn boek. Je kunt hier dus interviews vinden met de meest inspirerende vrouwen van Nederland, van bekendheden tot aan bloggers en vrouwen die ik bewonder. Daarnaast staat deze editie natuurlijk bomvol mode én heel veel fijne fotografie van jong Nederlands talent”, aldus een enthousiaste Anna.

Metro MODE’s hoofdredacteur Karin Kuijpers is blij met het eindresultaat: “Anna heeft Nederland een digitaal gezicht gegeven met haar blog NSMBL, maar ze schuwt print niet. Haar boek, haar ondernemingslust, haar bevlogenheid en fashiongevoel waren een mooie aanleiding om haar een prachtige Metro MODE te laten maken.”

De foto’s én een video van de onthulling zijn hier terug te vinden. 

 

Over Metro MODE
Metro MODE is een extra uitgave van Metro. In Metro MODE vind je het laatste fashionnieuws en alle trends op het gebied van mode, beauty, musthaves & lifestyle. Naast Metro MODE verschijnt Metro MODE Man vier keer per jaar en Metro MODE Kids één keer per jaar. Met een bereik van ruim 1,2 miljoen 13+ lezers is Metro MODE de grootste modetitel van Nederland.

Metro wordt in Nederland van maandag t/m vrijdag gratis verspreid via NS-stations en vervoermiddelen van GVB, RET en HTM. Metro is ook te vinden in Q-Park parkeergarages, onderwijsinstellingen en ziekenhuizen. Metro lezers zijn over het algemeen jong, welstandig, goed opgeleid en werkzaam of studerend. Naast de gedrukte uitgave heeft Metro ook een website: www.metronieuws.nl. Metro is een onderdeel van Telegraaf Media Groep.

Over Anna Nooshin
Anna Nooshin is een van de grootste vrouwelijke online influencers van Nederland. In mei 2011 richtte zij online magazine NSMBL op, een lifestyle magazine met inmiddels meer dan 2 miljoen bezoekers per maand. Daarna breidde Anna haar imperium uit met onder andere een eigen leren jassen collectie voor Goosecraft, een eigen YouTube kanaal, honderdduizenden social media volgers én nu haar eerste boek over (online) ondernemen geschreven vanuit haar persoonlijke ervaringen.