Amsterdam,
17
april
2013
|
14:45
Europe/Amsterdam

Bekendmaking jury Mobile Media & Marketing Awards 2013

De organisatie van MMMA presenteert met trots de vak- en hoofdjury voor de derde editie van de Mobile Media & Marketing Awards 2013. Ook dit jaar worden de cases gejureerd door de beste onafhankelijke experts op het gebied van digitale mobile solutions. Onder andere medewerkers van Microsoft, Google, KLM, Vodafone, ABN AMRO, Shell, NS, ING, Ziggo en Jumbo Supermarkten zijn vertegenwoordigd in de jury.

De MMMA jury

De jury bestaat dit jaar uit drie vakjury’s en een hoofdjury. De hoofdjury is verantwoordelijk voor het kiezen van de winnaars uit de selecties gemaakt door de vakjury's. In de hoofdjury nemen de volgende experts plaats:

  • Jacqueline Smit (Microsoft)
  • Inge Ligthart (TBWA)
  • Michiel Steltenpool (Shell)
  • Erik Beenen (NS)

Dit jaar is de hoofdjury ook verantwoordelijk voor het verkiezen van Best Mobile Company of The Year.

Per categorie is er een aparte vakjury samengesteld uit experts op de volgende gebieden:

Best Mobile Consumer Platform
  • Annemarie Steenbergen (Jumbo Supermarkten)
  • Daniel Janus (Bavaria)
  • Jeroen Losekoot (ING)
Best Mobile Business Platform
  • Nico Rijkhoff (Ziggo)
  • Hans Pothuizen (ABN AMRO)
  • Herbert Verschuren (KLM)
Best Mobile Advertising Campaign
  • Jeffrey Dorrestijn (Google)
  • Steven Schmitz (Vodafone)
  • Richard Otto (MobileMarketing.nl)   

Alle cases worden beoordeeld aan de hand van een aantal strenge criteria zoals originaliteit van het concept, user-interface design, functionaliteit, relevantie en behaalde resultaten in relatie tot het budget. De vakjury selecteert uit alle inzendingen binnen een categorie maximaal 5 nominaties. Uit deze nominaties kiest de MMMA hoofdjury de uiteindelijke winnaars van MMMA 2013.

De nominaties worden in de week van 13 mei 2013 bekend gemaakt. De MMMA uitreiking vindt plaats tijdens de Mobile Convention op 23 mei 2013. Toegang tot de MMMA uitreiking is gratis maar men moet zich wel voor het evenement aanmelden.

Deadline voor de inzendingen is donderdag 9 mei 2013, via www.MMMA.nl

Kosten voor deelname aan de MMMA zijn €100 , - exclusief BTW per case.

De TMG Publieksprijs

Naast de winnaars die worden gekozen door de vak- en hoofdjury is er dit jaar ook weer de mogelijkheid voor het publiek om de beste Nederlandse app te kiezen. Het publiek kan via de MMMA website stemmen, tevens maken zij door het stemmen kans om een iPad Mini te winnen.

De MMMA is een initiatief van MobGen en TMG, met als doel succesvolle mobiele initiatieven de aandacht te geven die ze verdienen. Voor meer informatie: www.MMMA.nl