Amsterdam,
22
mei
2012
|
11:22
Europe/Amsterdam

Campagne Bumpert.nl van start

Deze week is de consumentencampagne in print en online voor Bumpert.nl, het nieuwe autovideo platform van Nederland, van start gegaan.

Het unieke van dit platform is dat het 100% over auto’s gaat. Reviews, fun artikelen en reclames. Op de site is het mogelijk voor iedereen om gemakkelijk zelf video’s te uploaden.

Bumpert.nl, de vetste, leukste en grappigste autovideoportal van Nederland
Op de site staat een zeer ruim aanbod van auto- en motorvideo’s, zoals reviews, carbabes, fun, car-commercials, inparkeren en nog heel veel meer. Bezoekers kunnen snel en eenvoudig de leukste en vetste autovideo’s direct met vrienden delen op social media.

Martijn van Klaveren, Business Unit Manager Telegraaf Media Nederland is enthousiast over het nieuwe platform: “Bij Bumpert.nl kunnen bezoekers eigen video’s uploaden en zo zelf bepalen hoe Bumpert.nl eruit ziet! We willen hiermee de autoliefhebbers een platform bieden dat van en voor de bezoeker is “