Amsterdam,
16
april
2008
|
17:01
Europe/Amsterdam

Carp* is verbouwd

Carp*, een uitgave van Telegraaf Media Nederland, is volledig verbouwd. Het tweewekelijkse magazine voor jonge professionals, bedient zijn lezers op een scherpe, inhoudelijke en zeer toegankelijke manier over hun leven tijdens het werk. De nieuwe Carp* ligt vanaf vandaag bij de abonnees op de deurmat.

Het bijna 10 jaar oude Carp* werd in juni 2007 overgenomen door de Telegraaf Media Nederland. Aan de hand van kwalitatief lezersonderzoek werd vastgesteld dat Carp* toe was aan een moderniseringsslag. Maandenlange voorbereiding en interne sessies met diverse bladenspecialisten hebben geleid tot de nieuwe Carp*. Zo zijn een aantal nieuwe rubrieken en columns aan Carp* toegevoegd. Onder andere een shopping-pagina met ‘needs-to-have’, een wetenschappelijke column van sociobioloog Marcel Roele en het dagboek van Gijs van de Westelaken, directeur van Column TV. Ook de populaire rubriek de Young Manager is in een nieuw driedelig pak gestoken.
Mabel van den Dungen, hoofdredacteur van Carp*, is enthousiast over de restyling: “Carp* is nu een sparring partner die het midden houdt tussen Hans Teeuwen en Alan Greenspan. Het is een raad van bestuur op je eigen niveau en waar je ook nog een beetje mee kunt lachen.”
Sander Poos, uitgever van Carp*, vult hierop aan: “Carp* staat als merk voor je werk en leven, want tijdens je werk gaat je leven gewoon door. De herlancering van de nieuwe Carp* laat af en toe een spiegel zien, het inspireert en is fris. Het team staat in de startblokken om een stuk van de markt te veroveren en van Carp* weer de autoriteit te maken op het gebied van werk en alles wat daarbij komt kijken.”