Amsterdam,
22
mei
2014
|
18:36
Europe/Amsterdam

Danie Bles ontvangt eerste 'eigen' Metro Mode

Vanochtend nam Danie Bles het eerste exemplaar van haar ‘eigen’ Metro Mode in ontvangst. In deze editie is zij gasthoofdredactrice en geeft ze de lezer een kijkje in haar drukke en bijzondere wereld. Metro Mode wordt vrijdag 23 mei als speciale bijlage bijgevoegd bij dagblad Metro.

Op feestelijke wijze en in het bijzijn van gasten uit de modewereld en pers nam Danie in het Conservatorium Hotel in Amsterdam de speciale bijlage in ontvangst. “Met de ByDanie girls en het Metro Mode team hebben we deze editie echt een ByDanie touch weten te geven. Blader, lees, kijk en laat je vooral inspireren. Be your own stylist, mix and match your wardrobe”,  aldus Danie Bles.

Danie geeft een uniek kijkje in haar leven. Haar kledingstijl, beauty items en (vintage) shopplekjes, alles komt aan bod in deze unieke editie.

De foto van de onthulling zijn terug te vinden via: http://www.tmg.nl/metromode-daniebles

Over Metro Mode
Metro MODE is de eerste gratis modekrant in Nederland met een massabereik van bijna 1,3 miljoen lezers. Metro MODE bevat maandelijks alle trends op het gebied van fashion, beauty, luxury en lifestyle. Deze modekrant wordt gedrukt op kwalitatief, mooier en witter krantenpapier.Naast Metro Mode verschijnt er vier keer per jaar ook Metro MODE Man. De Metro MODE lezers zijn jonge, dynamische, hoogopgeleide en welstandige personen die veelal in de Randstad wonen. Daarnaast zijn ze bovengemiddeld geïnteresseerd in het moderne (stads)leven en zijn ze graag op de hoogte van alle trends op het gebied van fashion, beauty, luxury en lifestyle.

In de doelgroep 'Interesse in (mode)trends', is Metro marktleider t.o.v. de gerenommeerde mode glossy's. Metro bereikt 1.296.000 Nederlanders per dag.