Amsterdam,
15
april
2009
|
10:26
Europe/Amsterdam

De kracht van de combinatie bewezen

Uit de eerste analyses van het NOM en STIR fusiebestand blijkt dat De Telegraaf in combinatie met Telegraaf.nl het grootste nieuwsmedium van Nederland is. De krant en de site kennen een minimale doublure en vullen daarmee elkaar goed aan.

In totaal worden 4,7 miljoen Nederlanders van 13 jaar en ouder bereikt bij één inschakeling in de krant en één maand internet.
Voor adverteerders en mediabureaus betekent de fusie van NOM en STIR meer inzicht in bruto en netto bereik en dus veel efficiëntere mediaplannen om meer exposure te krijgen met hetzelfde budget.
Mediabureaus en adverteerders krijgen bij iedere multimediale campagne in De Telegraaf en op Telegraaf.nl tot september 2009 gratis onderzoek aangeboden naar het effect van de campagne om daarmee de kracht van de combinatie te ervaren.
Het nieuwe fusiebestand laat tevens zien dat alle print- en internetmedia van Telegraaf Media Nederland met één inschakeling in print en een maand internet in totaal 8,7 miljoen Nederlanders bereiken (64% van alle Nederlanders van 13 jaar en ouder).
"Het gebeurt steeds vaker dat we volledige crossmediale plannen voor adverteerders maken. Nu kunnen we deze nog beter onderbouwen met gevalideerde cijfers. Daar zijn niet alleen wij, maar ook onze klanten zeer bij gebaat", aldus René de Groot, manager projectmanagement crossmedia bij Telegraaf Media Nederland".