Amsterdam,
24
april
2008
|
10:50
Europe/Amsterdam

De Telegraaf biedt responsgenerator op personeelsadvertenties

De Telegraaf heeft in samenwerking met Intelligence Group een uniek instrument ontwikkeld: “De Telegraaf Responsgenerator”. Dit instrument is speciaal ontwikkeld om effectiever vacatures in te vullen.

Met behulp van De Telegraaf Reponsgenerator wordt een personeelsadvertentie uitgebreid onder de loep genomen. Hierdoor wordt het inzichtelijk of een advertentie aansluit bij de doelstellingen. Er wordt kritisch gekeken naar het bereiken van de doelgroep en of de boodschap aansluit bij de verwachting van de doelgroep. Waar nodig geeft de responsgenerator advies om de inhoud aan te passen. Het resultaat? Een personeelsadvertentie in De Telegraaf die (nog beter) aansluit bij het uiteindelijke doel: de vacature vervullen!

Juist de krant is een zeer geschikt communicatiemiddel om onder de aandacht van banenzoekers te komen. Uit onderzoek van de Intelligence Group is gebleken dat in 2007 meer mensen de krant gebruikten voor het vinden van een baan dan in het jaar ervoor. Daarnaast is meer dan de helft van de Nederlandse beroepsbevolking latent op zoek naar een (nieuwe) baan. De Telegraaf bereikt van alle dagbladen veruit het hoogste aantal personen, op zaterdag zelfs 2,9 miljoen mensen.