Skip to main content
Amsterdam,
31
juli
2013
|
09:30
Europe/Amsterdam

De Telegraaf en Classic FM mediapartner Night of the Proms

TMG is met De Telegraaf en Classic FM dit jaar mediapartner van Night of the Proms. Het evenement met klassieke muziek en popmuziek vindt dit jaar op 22 en 23 november in Ahoy, Rotterdam plaats. Classic FM verlengd dit jaar haar partnership met Night of the Proms. De Telegraaf is voor het eerst mediapartner van het evenement.

Naast een mediapartnership met De Telegraaf en Classic FM worden ook andere media van TMG ingezet om het evenement onder de aandacht te brengen.

“Night of The Proms verheugt zich op de samenwerking met de Telegraaf. We hopen met deze TMG brede partnership een grotere doelgroep te enthousiasmeren voor het unieke concept dat Night of the Proms te bieden heeft”. We kijken terug op een succesvolle samenwerking met Classic FM in de afgelopen jaren en zijn blij dat zij ook dit jaar weer van de partij zijn. Het was voor ons een logisch gevolg om deze deal uit te breiden met een printpartner die onze huidige mediadeal versterkt en ondersteund.” Aldus Shally Hurkmans, Marketing- en communicatie manager Mojo Concerts.

Lenny Hoogwerf, product manager Classic FM: ‘Night of the Proms en Classic FM zijn al jarenlang onlosmakelijk met elkaar verbonden en wij zijn dan ook erg blij dat het partnership in 2013 is verlengd. 2013 is voor Classic FM het jaar van vernieuwing, verandering en verfrissing. Night of the Proms, hét feest waar klassiek en pop elkaar ontmoeten, past hier perfect bij. Het nieuwe Classic FM is klaar voor de komende editie op 22 en 23 november in Ahoy!’

Daniëlle Smit, Marketing Partnerships TMG: “We zijn trots om dit jaar ook met De Telegraaf mediapartner te zijn van dit mooie muzikale evenement. Night of the Proms is al jarenlang een begrip in Nederland en door het unieke concept toegankelijk voor een brede doelgroep. Met de inzet van TMG media als Classic FM, De Telegraaf, Sky Radio en Metro zijn wij ervan overtuigd dat we deze doelgroep goed weten te bereiken. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking”.

Reeds bevestigde artiesten voor Night of the Proms 2013 zijn o.a. dirigent, componist en graficus Rober Groslot, symfonieorkest Il Novecento, muzikant John Miles, pianiste Hiromi, singer-songwriter Amy Macdonald en sinds deze week is hier zevenvoudig Grammy Award-winnares Gloria Estefan aan toegevoegd.

Over TMG
TMG is één van de grootste Nederlandse mediagroepen met leidende marktposities in dagbladen, magazines, online media en radio. TMG heeft een leidende positie op (mobiel) internet en in combinaties van mediumtypen (crossmedia). Ook in video (producties) heeft TMG in Nederland een belangrijke marktpositie. Het medialandschap is volop in beweging. TMG verandert waar mogelijk continu mee om zo merken en mensen te blijven verbinden. TMG is het meest complete mediahuis van Nederland, met mediamerken en -platformen die onmisbaar zijn voor consument en adverteerder. Voor meer informatie over TMG ga naar: www.tmg.nl of volg ons op twitter @mediatmg.