Amsterdam,
11
december
2008
|
12:03
Europe/Amsterdam

De Telegraaf gaat luxe

De Telegraaf lanceert op 14 december een glossy magazine voor het topsegment: Luxe. Het glossy magazine wordt ingestoken in de hele oplage van de zondagkrant (700.000 exemplaren).
Daarnaast wordt het magazine in een oplage van 20.000 extra exemplaren verspreid onder juweliers in Nederland. Daarmee is Luxe het grootste magazine in het topsegment onder de doelgroep mannen én vrouwen.

Luxe verschijnt eenmaal in 2008 en wordt 2009 twee maal gebracht: op zaterdag 28 maart en zaterdag 28 november. Omdat wordt gewerkt met tijdschriftenexperts en redacteuren van dagblad De Telegraaf is de redactionele invulling kwalitatief zeer hoogwaardig. In het magazine komen reportages aan bod en interviews met o.a. Karl Lagerfeld, Robert Polet en Gwyneth Paltrow. Daarnaast wordt aandacht besteed aan de laatste trends en ontwikkelingen in de high end markt op het gebied van mode en lifestyle. Voor adverteerders in het luxe segment betekent Luxe een krachtig communicatiemedium, dat perfect kan worden ingeschakeld om nieuwe collecties te presenteren, naams- en merkbekendheid en imago te versterken onder een grote bovenmodale doelgroep.