Amsterdam,
12
mei
2011
|
11:55
Europe/Amsterdam

De Telegraaf lanceert online winkelplatform

Alles over shoppen is nu ook online te vinden via de nieuwe site van De Telegraaf www.telegraaf.nl/UitWinkelen. De site richt zich op consumenten en biedt dagelijks het laatste nieuws over winkelen, tips & adviezen, trends, de leukste winkelsteden, nieuws per branche, betaalmogelijkheden en financiering.

Sinds maart dit jaar biedt De Telegraaf in de krant wekelijks op donderdag 2 redactionele pagina’s UitWinkelen. “Uit onderzoek is gebleken dat deze nieuwe rubriek zeer goed wordt ontvangen door onze lezers”, vertelt Stella Ruisch, adjunct-hoofdredacteur.  "Wie op internet gaat zoeken, komt vaak terecht op sites van commerciële partijen. Het is goed dat een partij nuttige en goede informatie bundelt. Dat gaan we naast de krant nu ook online lanceren.”
“Ook voor adverteerders biedt het winkelplatform een gericht Umfeld. Onder de adverteerders van De Telegraaf zijn veel retailers. UitWinkelen biedt een goede mogelijkheid voor gerichte campagnes en participaties rondom het thema winkelen.”, aldus Herman Bos, Marketing Director Telegraaf Media Nederland.
Naast het winkelnieuws en achtergrondartikelen over shoppen biedt de website van UitWinkelen leuke tips over (web)shops. De bezoeker heeft de mogelijkheid om te delen welke winkels en merken men leuk vindt en reacties te plaatsen op artikelen. Ook kan de bezoeker deelnemen aan onder andere prijsvragen, polls en testpanels.