Amsterdam,
17
januari
2012
|
10:07
Europe/Amsterdam

De Telegraaf mediapartner Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond

De Telegraaf is met ingang van seizoen 2012 official mediapartner van de Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond (KNLTB).

Beide partijen zijn bij de start van het officiële tennisseizoen, de Australian Open, een driejarige verbintenis overeengekomen.

Evert-Jan Hulshof, Algemeen Directeur van de KNLTB is zeer verheugd met de samenwerking. “De Telegraaf is het sportmedium bij uitstek. Door gebruik te maken van elkaars kanalen kunnen we de sport en tennisliefhebber optimaal bedienen en de tennissport nog meer promoten.”
Jaap de Groot, Chef Sport van De Telegraaf is ook zeer enthousiast over de nieuwe samenwerking:
”De Telegraaf heeft van de landelijke dagbladen het hoogste bereik onder sport –en tennis liefhebbers. Naast de samenwerking met de KNVB, KNSB, NOC*NSF en de Eredivisie is het daarom eigenlijk niet meer dan logisch dat we ook de handen ineen slaan met een mondiale en nationaal breed beoefende sport als tennis.”
Sjors Kroon, Commercieel Directeur van Telegraaf Media Nederland: “Dankzij deze samenwerking kan De Telegraaf haar lezers en bezoekers een nog betere service bieden met een breed pakket aan tennisinformatie. We worden al enorm gewaardeerd en op deze manier bieden we sport- en in het bijzonder tennisliefhebbers iets extra’s. Daarnaast krijgen we de mogelijkheid om een slag dieper te gaan door ook mogelijkheden te ontwikkelen met de KNLTB en zijn 668.000 leden. Met de KNLTB aan boord, zijn wij ook voor campagnes rondom tennisevenementen, dé mediapartner in sport.”