Amsterdam,
20
maart
2013
|
18:35
Europe/Amsterdam

De Telegraaf organiseert De Koninklijke Inhaakwedstrijd

De Telegraaf organiseert een wedstrijd voor de beste Koninklijke Inhaker die rondom de troonwisseling geplaatst wordt in één van haar speciale edities. Een vakjury bestaande uit Lode Schaeffer, Jan Driessen, Marc Oosterhout en Gonnie Spijkstra beoordelen begin mei alle geplaatste inhakers en bepalen welk creatief team 4 vliegtickets naar Cannes wint. Bovendien wint de adverteerder een gratis plaatsing in de krant op Koningsdag 2014.

De Telegraaf als échte Oranjekrant beloont al jaren adverteerders voor de beste inhaakadvertentie  rondom grote Oranje evenementen als het EK of de Olympische Spelen. Lezers waarderen inhakers beter, ze worden beter gelezen en beter herinnerd. Bovendien zien lezers inhakers als redactionele content.

Rondom de bijzondere gebeurtenis van de wisseling van de troon pakt De Telegraaf verder uit.  Een vakjury, bestaande uit experts uit de mediawereld te weten, Lode Schaeffer (voorzitter ADCN), Jan Driessen (voorzitter BVA), Marc Oosterhout (voorzitter VEA) en Gonnie Spijkstra (TMG en inhaakexpert Verse Reclame) beoordelen alle geplaatste inhaakadvertenties. Het creatief team dat dé beste inhaker heeft gemaakt wint daarmee vier vliegtickets naar Cannes. De winnende adverteerder krijgt een gratis plaatsing in De Telegraaf op 26 april 2014 als inhaker op Koningsdag.

Meer informatie over de wedstrijd op www.tmg.nl/koninklijkeinhaker