Amsterdam,
21
januari
2015
|
10:30
Europe/Amsterdam

Display ads GasPedaal.nl nu ook te koop via Mannenmedia

De display ads van GasPedaal.nl worden nu ook verkocht via Motomedia, onderdeel van Mannenmedia. Hiermee maakt GasPedaal.nl gebruik van het sterke Automotive online-netwerk van Motomedia. Ook verbetert GasPedaal.nl een aantal advertentieposities op de site, zodat deze beter aansluiten op de behoeftes van adverteerders.

“Motomedia is een sterke speler op het gebied van display advertising, content integratie en profile targetting. Door het toevoegen van de advertentieposities op GasPedaal.nl aan hun automotive netwerk bieden we adverteerders een breder productportfolio rondom display ads. Wij zien in Motomedia een partner die creatief en effectief inspeelt op behoeftes van automotive adverteerders en daarmee toegevoegde waarde biedt voor adverteerders én GasPedaal.nl”, aldus Niels Visser, manager GasPedaal.nl.

Jeroen Rutte, managing director Mannenmedia: “Het toevoegen van bijna 1 miljoen auto-zoekers per maand vanuit GasPedaal.nl biedt kansen voor de adverteerders van GasPedaal.nl. Mannenmedia maakt intelligent gebruik van data, gecombineerd met een zeer relevant bereik onder autokopers. Dit is een mooie synergie tussen twee specialisten.”

Over GasPedaal.nl
De zoekmachine brengt autokoper en autodealer snel en eenvoudig bij elkaar. www.gaspedaal.nl indexeert 17 occasion sites. Naast display ads behoort ook het plaatsen van het occasion aanbod tot de mogelijkheden van GasPedaal.nl. Dealers wordt de mogelijkheid geboden om de bezoeker middels hun eigen occasionaanbod via GasPedaal.nl direct naar de eigen dealer website te verwijzen. Adverteerders die alleen op GasPedaal.nl wensen te staan (display of listing) worden direct vanuit deze titel bediend.

Over Mannenmedia
Sinds de start in 2007 is het online advertising netwerk Mannenmedia uitgegroeid tot een specialist in Automotive en Sport. Het internetbedrijf is volledig onafhankelijk en exploiteert met een eigen sales organisatie 32 (mobiele) websites, blogs en apps met een maandelijks bereik van circa 6 miljoen unieke bezoekers. Mannenmedia telt twee verschillende netwerken. Motomedia dekt met 23 automotive titels vrijwel alle aspecten van autobezit, autonieuws en mobiliteit. Sportivomedia telt 9 sportplatformen met het laatste nieuws op het gebied van voetbal, auto- en motorsport, wielrennen, schaatsen en tennis.