Amsterdam,
19
januari
2009
|
17:36
Europe/Amsterdam

Distributie én narrowcasting Sp!ts bij McDonald’s

BasisMedia B.V. heeft recentelijk een exclusieve, meerjarige overeenkomst gesloten met McDonald’s. Sp!ts is minimaal de komende twee jaar in 90 restaurants van McDonald’s verkrijgbaar. Daarnaast voorziet Sp!ts alle restaurants van het laatste nieuws door middel van narrowcasting.

"McDonald’s vindt een krachtig communicatiemedium in Sp!ts. Onze gasten zijn meer en meer op zoek naar comfort en gemak. Met Sp!ts spelen we in op deze behoefte en bieden we hun een extra service. Sp!ts maakt zo een bezoek aan McDonald’s nog aangenamer", aldus Menno van der Hoeven, marketingmanager van McDonald’s Nederland.

Cees Polman, commercieel directeur bij Sp!ts is blij met de samenwerking met McDonald’s: "Het partnership met McDonald’s zorgt voor een versterking van onze bereikspositie. Sp!ts verbetert op deze manier wederom de propositie voor haar adverteerders."

Bart Mouter, manager consumer marketing & channel development van Sp!ts zegt: "Sp!ts en McDonald’s zullen elkaar versterken. Het partnership met McDonald’s gaat verder dan enkel distributie. Zo produceert Sp!ts voor het narrowcastingkanaal van McDonald’s het actuele nieuws. Een partnership in ontwikkeling dus."
Het partnership met Sp!ts is onderdeel van een overkoepelende media-overeenkomst tussen McDonald’s Nederland en Telegraaf Media Nederland.