Amsterdam,
14
september
2012
|
00:00
Europe/Amsterdam

Eerste editie Mobile First

Op dinsdag 18 september 2012 organiseren Hyves, Mobylizr en TMG de eerste editie van het Mobile First event. Het event is opgericht om “mobiel” begrijpelijk en uitvoerbaar te maken voor merkvertegenwoordigers en biedt in één middag de mobiele update met praktische tips en handvatten voor producten en diensten.

Momenteel zijn er 6 miljoen smartphone- en 2,8 miljoen tabletgebruikers in Nederland en dit aantal blijft maar toenemen. Bij veel merken staat daarom het thema “mobiel en connected devices” hoog op de agenda. Second screen, mobiel adverteren of M-commerce worden in toenemende mate onderwerpen waar het bedrijfsleven baat bij kan hebben. Welke stappen moet een “mobiliserend merk” doorlopen? En wat is daarin de juiste aanpak? Hoe kunnen blinde investeringen worden voorkomen zonder te sturen op resultaat?

Het DNA van de Mobile First events bestaat uit praktische informatie gebaseerd op data, cases en ervaringen, binnen een sterk netwerk. Deze kenmerken komen terug in de presentaties en activiteiten en worden gedeeld door sterke partijen die u een beter inzicht, nuttige kennis en concrete keuzes bieden.

Mark de Kock van Mobylizr “Wij onderscheiden ons van andere mobiele events door  de combinatie van doelgroep/netwerk, frequentie van events, relevante data/trends en inhoudelijke kennis sessies over specifieke onderdelen binnen het mobiele speelveld. Meest onderscheidend is toch wel de samenstelling van de bezoekersgroep. Onze focus ligt dan ook op het vormen van een netwerk waarbinnen leden kunnen leren van opinieleiders en elkaar. Wij geloven dat de branche en het Nederlandse bedrijfsleven hier bij gebaat is."

Wakoopa en TNS NIPO geven in het eerste deel van het programma een update van de mobiele markt en ontwikkelingen. In de tweede helft van het programma staat het thema Second Screen centraal. Jeroen Elfferich (Ex Machina) vertelt over de mogelijkheden rondom Second Screen en Gaming technology, bekende werken zijn The Voice of Holland, Miljoenenjacht. Mark van Crommert (Remotely) laat aan de hand van inspirerende cases zien wat mobiel voor een merk kan betekenen.

Mobile First is een invite-only event voor (senior) marketeers en business managers. Geïnteresseerden kunnen een e-mail sturen naar info@mobilefirst.nl met contactgegevens en functie. Er zijn slechts nog enkele plekken beschikbaar voor deze eerste editie.

www.mobilefirst.nl