Amsterdam,
23
augustus
2011
|
09:56
Europe/Amsterdam

Financiele websites De Telegraaf stijgen sterk in bereik

In het afgelopen jaar zijn de financiële websites MijnBedrijf.nl en OverGeld.nl fors gegroeid. Het bereik van MijnBedrijf.nl is in de periode juni 2010 – juni 2011 verdrievoudigd. De website bereikte in juni 2011 391.000 unieke bezoekers.

Ook de website OverGeld.nl vertoont een duidelijke stijging: het afgelopen jaar is het bereik met 62% gestegen naar 534.000 unieke bezoekers in juni 2011.
Naast MijnBedrijf.nl en OverGeld.nl groeit het bereik van DFT.nl ook. De website had in juni 2011 793.000 unieke bezoekers. Dit is een stijging van 10% t.o.v. dezelfde periode vorig jaar. In deze roerige economische tijden, waarin de financiële tekorten van andere Europese landen voelbaar zijn op de beurs, doen de financiële websites van De Telegraaf het goed. Nederlanders willen meer weten over de economie en de financiële wereld en daar zien DFT.nl, MijnBedrijf.nl en OverGeld.nl de resultaten van.
Patrick Loppé, Channel Manager DFT.nl zegt hierover: “MijnBedrijf.nl, OverGeld.nl en DFT.nl zijn veruit de grootste websites binnen hun vakgebied. Met de enorme groei in bereik die de sites het afgelopen jaar hebben meegemaakt bevestigt Telegraaf Media Nederland haar sterke positie in belangrijke media voor de financiële wereld.”

Bron: STIR juni 2010 – juni 2011