Amsterdam,
04
juli
2000
|
00:00
Europe/Amsterdam

For Him Magazine hét internationale tijdschrift voor mannen vanaf september ook in Nederland

FHM, het internationaal succesvolle mannenmaandblad zal vanaf 21 september 2000 door De Telegraaf Tijdschriften Groep ook in Nederland worden uitgegeven.

De doelgroep van FHM bestaat uit jongensachtige mannen in de leeftijd van 18 tot en met 35 jaar. FHM behandelt alles wat deze mannen bezighoudt. Speciale aandacht is er voor aantrekkelijke beroemde vrouwen, relaties, werk en carrière, alles tussen koken en cultuur en de eigen leefomgeving. FHM kenmerkt zich vooral door een unieke combinatie van gedegen journalistiek en bruikbare informatie en een uiterst toegankelijke en humoristische tone of voice.

FHM zal 10 keer per jaar verschijnen. De drukoplage van de eerste nummers wordt 100.000 exemplaren en er wordt rekening gehouden met een verkochte oplage van 50.000 exemplaren in het eerste jaar. De hoofdredactie wordt gevormd door Jan Heemskerk, op dit moment hoofdredacteur van MAN. 

Naast Nederland wordt FHM ook uitgegeven in het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, Australië, Singapore, Maleisië, Turkije, Frankrijk en de Verenigde Staten. In de meeste van deze landen is FHM inmiddels marktleider.