Amsterdam,
06
september
2013
|
08:00
Europe/Amsterdam

Heel Nederland ruikt naar Diesel

L’Oreal Luxe is de samenwerking met Metro aangegaan om het nieuwste parfum van Diesel onder de aandacht te brengen bij het Nederlandse publiek. Uitdelers verspreiden op verschillende stations in Nederland vandaag samples van het nieuwe herenparfum samen met de Metro MODE Man. Deze editie van Metro MODE Man heeft een volledige Diesel coverwrap.

In navolging op Metro MODE is in 2012 de gratis modekrant voor mannen gelanceerd. Metro MODE Man verschijnt vier keer per jaar en bevat alle trends op het gebied van fashion, beauty en lifestyle voor de man. In 2012 heeft Diesel Metro MODE Man ook al met succes ingezet ter ondersteuning van hun campagne. Naast de coverwrap is er dit jaar ook een lezersactie.

“Met deze actie claimen wij als eerste merk in Nederland de volledige editie van Metro MODE Man in de vorm van een coverwrap. Hiermee bereiken we met Diesel op één dag bijna 1,5 miljoen lezers. Wij zijn erg blij met deze actie. Daarnaast hebben wij de samenwerking met Metro om dit te realiseren als zeer prettig ervaren en is het zeker voor herhaling vatbaar”. Aldus Katja Vuletic, Public Relations Nederland, L’Oréal Luxe.

Over Metro MODE
Metro MODE is de eerste gratis modekrant in Nederland met een massabereik van bijna 1,5 miljoen lezers. Metro MODE bevat maandelijks alle trends op het gebied van fashion, beauty, luxury en lifestyle. Deze modekrant wordt gedrukt op kwalitatief, mooier en witter krantenpapier.
Naast Metro MODE verschijnt er vier keer per jaar ook Metro MODE Man. De Metro MODE lezers zijn jonge, dynamische, hoogopgeleide en welstandige personen die veelal in de Randstad wonen. Daarnaast zijn ze bovengemiddeld geïnteresseerd in het moderne (stads)leven en zijn ze graag op de hoogte van alle trends op het gebied van fashion, beauty, luxury en lifestyle.
In de doelgroep 'Interesse in (mode)trends', is Metro marktleider t.o.v. de gerenommeerde mode glossy's.