Amsterdam,
03
juli
2012
|
10:15
Europe/Amsterdam

Heimweewinkel.nl onderdeel van De Telegraaf viert 1-jarig bestaan

Heimweewinkel.nl viert haar eerste verjaardag, vorig jaar in juni is het initiatief gestart, uit een samenwerking tussen De Telegraaf en The Source (opgericht door Maurits van Oranje). Uit diverse onderzoeken bleek dat Nederlanders in het buitenland grote behoefte hebben aan typisch Nederlandse producten. Het initiatief blijkt dan ook een groot succes; vanuit de hele wereld wordt er gebruik gemaakt van de mogelijkheid om Hollands lekkerste producten in huis te halen.

Van drop tot hagelslag, van heerlijke vers gesneden kaas tot HEMA producten. Maar ook leuke Hollandse boodschappenpakketten zoals een droppakket of bijvoorbeeld een luxe kaaspakket. Naast een uitgebreid food assortiment levert de Heimweewinkel ook souvenirs, Efteling producten en oranjeartikelen. Om het 1-jarig bestaan te vieren heeft de Heimweewinkel deze zomer allemaal leuke traktaties en aanbiedingen.

Online memory

Er is een Hollands memoryspel ontwikkeld dat gespeeld kan worden tussen 2 juli en 16 juli 2012. Iedereen die meespeelt maakt kans op het winnen van een Sony Ereader. Het spel wordt gespeeld met 12 producten die verkrijgbaar zijn in de Heimweewinkel, zoals hagelslag en nivea crème. Onder de 100 beste spelers wordt de prijs verloot. In het spel is de mogelijkheid ingebouwd om ook vrienden via social media uit te nodigen om mee te spelen en om je hoogste score te delen. Iedereen die meedoet ontvangt na het spelen direct een kortingscode om te gebruiken bij Heimweewinkel.nl.

Gratis appeltaart + Privé

Naast het memoryspel vieren we het 1-jarig bestaan in de maand juli ook met een aantal heerlijke traktaties. Iedereen die een bestelling doet bij Heimweewinkel.nl mag uit een aantal gratis producten kiezen, waaronder een pak mix voor appeltaart. Daarnaast ontvangt men een gratis Privé met daarin de spraakmakende Privé nieuwtjes over sterren uit binnen- en buitenland.