Amsterdam,
25
maart
2013
|
10:17
Europe/Amsterdam

Hyves wordt mediapartner NOC*NSF voor Kids & Jongeren

NOC*NSF zet de samenwerking met Hyves als Mediapartner voort tot en met Rio 2016. Met Hyves heeft NOC*NSF een mediapartner die met de kennis en expertise van social media een grote bijdrage kan leveren aan het uitdragen van de boodschap van NOC*NSF met name onder de jongere doelgroep. Hyves is een Nederlands sociaal netwerk voor de hele familie.

Maarten Naaijkens, marketing director Hyves: ”We zien op Hyves altijd al een enorme interesse in sport. Dat kwam zeker tot uiting tijdens de afgelopen Zomerspelen. Daarom is het geweldig om ook voor de komende jaren de handen ineen te slaan om sportbeleving bij kids en jongeren een extra impuls te geven. Ik ben er zeker van dat Hyves hier een steentje aan bij kan dragen."

Gerard Dielessen, algemeen directeur NOC*NSF: “Met Hyves willen we in de komende jaren over sport communiceren met jongeren tussen 8 en 15 jaar. Dat helpt ons er voor te zorgen dat zoveel mogelijk Nederlanders van alle leeftijden gaan sporten.”