Amsterdam,
25
mei
2011
|
17:52
Europe/Amsterdam

Info Pinnacle viert tienjarig bestaan met goede doelen actie

Info Pinnacle, de specialist in productie en verspreiding van online video voor de onderwijs- en arbeidsmarkt, bestaat tien jaar. Daarom doneert Info Pinnacle een filmproductie voor fondsen- of ledenwerving t.w.v. 20.000 euro aan een goed doel.

Vanaf vandaag kan ieder goed doel met een CBF-registratie zich inschrijven op de website www.infopinnacle.com/goedefilms. Vervolgens kan er tot 1 juli via het eerder deze maand gelanceerde online sollicitatiesysteem www.cammio.me eenvoudig met een webcam een videobericht worden opgenomen met motivatie. Van alle ontvangen Cammio-videoboodschappen wordt een selectie gemaakt van vijf goede doelen. Deze worden in september 2011 uitgenodigd om aan een jury te presenteren waarom juist hún goede doel de filmproductie hard nodig heeft. De winnaar krijgt een mooie film (of meerdere korte films) in te zetten voor fondsen- of ledenwerving.
Walter Hueber, directeur Info Pinnacle ‘‘We hadden in 2001 niet kunnen voorspellen dat we zoveel topproducties voor zulke mooie opdrachtgevers zouden gaan maken. En daar zijn we best trots op! Daarom willen we onze expertise graag eens op een andere wijze inzetten; voor het goede doel dus. Omdat er zoveel goede doelen organisaties zijn die wel wat extra hulp kunnen gebruiken, en wij hier een onderbouwde keuze in willen maken, hebben we ervoor gekozen een ‘pitch’ uit te schrijven.’’