Amsterdam,
01
maart
2011
|
09:28
Europe/Amsterdam

Mark Stockx en Thomas Boonstoppel benoemd binnen digitale team

Mark Stockx en Thomas Boonstoppel zijn per 1 maart benoemd binnen het digitale team van Telegraaf Media Nederland als respectievelijk Sales Director Digitaal en Operationeel Manager Relatieplanet.

De benoemingen onderschrijven het belang dat Telegraaf Media Nederland hecht aan de groei van het online gedeelte van haar portfolio.

Mark Stockx werkte hiervoor twee jaar als Country Manager Netherlands & Belgium bij Habbo Hotel (joint-venture tussen TMG en het Finse Sulake) waar hij verantwoordelijk was voor zowel de consumenten- als advertentieomzet. Eerder vervulde Mark verschillende marketing functies bij onder andere MTV Networks, Universal Music International en Sony BMG.
Thomas Boonstoppel is ruim 4,5 jaar werkzaam geweest bij Vitae als Online Marketing & Communicatiemanager en is zijn loopbaan gestart bij Bright Alley (Conclusion) als eCommerce Project manager.
Marc Roos, directeur Digitaal en Segmenten Telegraaf Media Nederland "Met de benoeming van Mark als Sales Director Digitaal willen we de ‘monetization’ van bereik en data binnen ons netwerk verder professionaliseren en het online advertentieaandeel fors laten groeien. Thomas zal Relatieplanet gaan versterken nu Tjeerd Korenstra (directeur Relatieplanet) ook verantwoordelijk is voor Jaap.nl en betrokken is bij de ontwikkeling van een aantal nieuwe initiatieven. Daarnaast start er binnenkort een apart traineeprogramma, gericht op het werven en opleiden van online talent voor toekomstige (sleutel)posities binnen de digitale activiteiten."