Skip to main content
Amsterdam,
26
september
2013
|
20:16
Europe/Amsterdam

Marlies Dekkers ontvangt eerste ‘eigen’ Metro Mode

Vanavond ontving lingerieontwerpster Marlies Dekkers het eerste exemplaar van haar ‘eigen’ Metro Mode. In deze editie is zij gasthoofdredacteur en laat ze de lezer zien door wat en wie ze wordt geïnspireerd. Metro Mode wordt vrijdag 27 september als speciale bijlage bijgevoegd bij dagblad Metro.

Op feestelijke wijze en in het bijzijn van gasten uit o.a. de modewereld nam Marlies in het Manhattan hotel in Rotterdam de speciale bijlage in ontvangst. “Het was geweldig om te doen! Wel veel meer werk dan ik had gedacht want alles moest natuurlijk wel tot in detail kloppen. Ik heb echt net pas de gedrukte krant gezien en ben heel trots op het resultaat en kan niet wachten totdat morgen de krant voor iedereen te zien is.” Aldus Marlies Dekkers.

De lingerieontwerpster geeft in deze editie de lezer een uniek kijkje in haar leven. Haar kledingstijl, haar seksspeeltjes, haar favoriete theekopjes, alles komt aan bod in deze unieke editie

Metro Mode’s hoofdredactrice Karin Kuijpers is trots op deze editie: “Marlies is een powervrouw. Veelzijdig, volhardend en geestig. Het was geweldig om haar beter te leren kennen en samen met haar deze Metro Mode te maken.”

Bekijk hieronder een compilatie van de avond

Bekijk ook de 'Making off' van de Metro Mode van Marlies Dekkers

Over Metro Mode
Metro Mode is de eerste gratis modekrant in Nederland met een massabereik van bijna 1,4 miljoen lezers. Metro Mode bevat maandelijks alle trends op het gebied van fashion, beauty, luxury en lifestyle. Deze modekrant wordt gedrukt op kwalitatief, mooier en witter krantenpapier. Naast Metro Mode verschijnt er vier keer per jaar ook Metro Mode Man. De Metro Mode lezers zijn jonge, dynamische, hoogopgeleide en welstandige personen die veelal in de Randstad wonen. Daarnaast zijn ze bovengemiddeld geïnteresseerd in het moderne (stads)leven en zijn ze graag op de hoogte van alle trends op het gebied van fashion, beauty, luxury en lifestyle. In de doelgroep 'Interesse in (mode)trends', is Metro marktleider t.o.v. de gerenommeerde mode glossy's.