Amsterdam,
30
september
2013
|
09:22
Europe/Amsterdam

Metro. Een wereldkrant

Metro is nu nog duidelijker gepositioneerd. Vanaf vandaag laat Metro zich nog meer zien als een wereldkrant. Een krant die op originele en toegankelijke wijze het nieuws van dichtbij en ver weg brengt. Ook zal Metro zich nog scherper richten op de onderwerpen die onze lezers bezighouden. Er zal veel aandacht zijn voor personal  finance, wonen, economie, carriere, openbaar vervoer en mode.

Zo wordt de pagina personal finance op dinsdag versterkt met een column van Irene van den Berg die als jonge stadsbewoner geldzaken uit de dagelijkse praktijk belicht.

Op vrijdag is er volop aandacht voor economie. Speciaal voor Metro zullen de vooraanstaande Tilburgse econoom Sylvester Eijffinger en zijn collega Edin Mujagic per toerbeurt een actueel economisch onderwerp belichten.

Vanzelfsprekend blijft Metro de lezer op de hoogte houden van het wereldnieuws, nooit vooringenomen maar zo neutraal mogelijk. In Rotterdam en Amsterdam verschijnen onze stadsedities met het nieuws uit de buurt.

Spraakmakende columnisten als Ebru Umar en Luuk Koelman zwengelen wekelijks de discussie aan op de pagina Meningen, waar op maandag een prominente plaats is ingeruimd voor de populaire lezerscolumn. Metro stelt de inbreng van haar lezers op prijs. Daarom zullen we de komende tijd via de Scoopshot app lezers vaker opgeroepen worden om ook fotografisch bij te dragen aan Metro.

Kortom, met Metro heeft u nu nog meer mogelijkheden om moderne, actieve metropolitans van 25 t/m 54 jaar te bereiken.

De campagne wordt crossmediaal ingezet zowel in print, outdoor, online en radio.