Amsterdam,
20
november
2013
|
08:01
Europe/Amsterdam

Metro Mode is er nu ook als iPad magazine

Het Metro Mode iPad Magazine is afgelopen week succesvol gelanceerd. Evenals de maandelijkse print editie richt de Metro Mode iPad app zich op jonge, dynamische en welstandige doelgroep die een bovengemiddelde interesse heeft in fashion, beauty, luxury en lifestyle. Het Metro Mode iPad magazine is gratis te downloaden in de App Store.

Naast de gebruikelijke Metro Mode rubrieken als Moodboard, Party pics, How to wear, Gossip girls, Streetstyle, In the spotlight en Do it yourself, geeft de Metro Mode app toegang tot exclusieve content. Daarnaast worden lezers met een druk op het scherm verwezen naar de (online) verkoopadressen van hun favoriete mode items en kunnen zij hun favoriete Metro Mode redacteuren eenvoudig volgen via social media. De app biedt vele handigheidjes voor een optimaal leescomfort.

“Twee jaar geleden begonnen we met onze gratis maandelijkse modebijlage en we kunnen met alle plezier stellen dat we onze plek hebben veroverd. Maar we wilden verder. Vandaar de lancering van ons iPad magazine. Met meer beeld, meer artikelen, filmpjes en lezersacties.”
Karin Kuipers - hoofdredacteur Metro Mode

Over Metro Mode
Metro Mode is de eerste gratis modekrant in Nederland met een massabereik van bijna 1,4 miljoen lezers. Metro Mode bevat maandelijks alle trends op het gebied van fashion, beauty, luxury en lifestyle. Deze modekrant wordt gedrukt op kwalitatief, mooier en witter krantenpapier. Naast Metro Mode verschijnt er vier keer per jaar ook Metro Mode Man. De Metro Mode lezers zijn jonge, dynamische, hoogopgeleide en welstandige personen die veelal in de Randstad wonen. Daarnaast zijn ze bovengemiddeld geïnteresseerd in het moderne (stads)leven en zijn ze graag op de hoogte van alle trends op het gebied van fashion, beauty, luxury en lifestyle. In de doelgroep 'Interesse in (mode)trends', is Metro marktleider t.o.v. de gerenommeerde mode glossy's. Metro Mode is onderdeel van Telegraaf Media Groep.

Telegraaf Media Groep (TMG) is één van de grootste Nederlandse mediagroepen met leidende marktposities in dagbladen, magazines, online media en radio. Ook in video (producties) heeft TMG in Nederland een belangrijke marktpositie. Sterke merken en journalistieke relevantie vormen het hart van TMG. De combinatie van merk en inhoud zorgt hierbij voor een meerwaarde aan consument en adverteerder. TMG is het meest complete mediahuis van Nederland, met mediamerken en -platformen die onmisbaar zijn voor consument en adverteerder. De merken van TMG weten wat er speelt in Nederland en bieden elke dag weer, 24 uur per dag relevante content. Voor meer informatie over TMG ga naar: www.tmg.nl of volg ons op twitter @mediatmg.