Amsterdam,
12
april
2010
|
10:53
Europe/Amsterdam

MijnBedrijf.nl: nieuw online platform voor MKB

Telegraaf Media Nederland lanceert in de Week van de Ondernemer een nieuw online platform voor MKB-ers en ZZP-ers: MijnBedrijf.nl. ”Wat een geweldig initiatief!” Loek Hermans, voorzitter MKB-Nederland, steekt zijn enthousiasme niet onder stoelen of banken als hij MijnBedrijf.nl officieel opent.

MijnBedrijf.nl onderscheidt zich door het bieden van actueel, relevant nieuws voor ondernemers, gecombineerd met achtergrondartikelen. Via verschillende secties (zoals Belasting, Pensioen, Financiering, Internationaal Zakendoen) kunnen ondernemers specifieke informatie vinden die hen in de dagelijkse praktijk verder helpt. Daarnaast zorgen spraakmakende columnisten als Ben Woldring, Esther Raats-Coster en Ruud Koornstra voor verrassende invalshoeken.
MijnBedrijf.nl vormt een goede aanvulling op de pagina Mijn Bedrijf in de krant, die sinds 2008 elke vrijdag als onderdeel van De Financiële Telegraaf verschijnt. Telegraaf Media Nederland beschikt over een sterk financieel segment. De Financiële Telegraaf en OverGeld in de krant zijn toonaangevende autoriteiten en de websites van de beide katernen zijn marktleider in bereik en pageviews. Telegraaf Media Nederland breidt dit segment uit met het online platform.
“De Telegraaf heeft nu al het hoogste bereik in de doelgroep MKB-ers. Dat geldt voor print, online en de combinatie daarvan. Met de komst van MijnBedrijf.nl kunnen we adverteerders nog beter bedienen om de MKB-doelgroep multimediaal te bereiken met hun commerciële boodschap”, aldus Herman Bos, Marketing Director Telegraaf Media Nederland.