Amsterdam,
31
maart
2009
|
15:25
Europe/Amsterdam

Nieuw automagazine Avanti

Vandaag presenteert Autovisie een nieuw magazine: Autovisie Avanti. De cover wordt vanmiddag op de persdag van de AutoRAI door de automakers Victor Muller en Joop Donkervoort onthuld in de Autovisie Supercar Paddock.
Het nieuwe autoblad is exclusief te verkrijgen op de AutoRAI en per 9 april 2009 te koop in de winkel.

Autovisie Avanti is een autoblad met een heel andere invalshoek dan Autovisie. Met deze glossy wil Autovisie een bredere lezers- en Autovisie Avanti gaat over auto’s in het topsegment en over mensen met een levensstijl waarin genieten van mooie en snelle auto’s een belangrijke rol speelt. Autovisie Avanti heeft ook oog voor andere dingen zoals reizen, horloges, mode. In dit eerste nummer haalt Formule 1 dokter Sid Watkins herinneringen op aan topcoureurs als Ayrton Senna, van wie hij (helaas) de laatste momenten meemaakte. Daarnaast toont Avanti de 25 beste vierwielige investeringen en laat George Clooney zijn huis aan het Comomeer en zijn favoriete plekken in Toscane zien.   Autovisie Supercar Paddock De Autovisie Supercar Paddock is voor bezoekers van de AutoRAI vrij toegankelijk en te vinden in de Europahal van het Amsterdam RAI-complex. Autovisie voorziet ook dit jaar de AutoRAI van een Autovisie Supercar Paddock. Dit jaar staan er tien topstukken, waarvan twee superauto’s van Nederlandse makelij. Joop Donkervoort toont de productieversie van zijn langverwachte GT en Victor Muller maakt van de gelegenheid gebruik om zijn imponerende Spyker LM85 te laten zien. adverteerdersgroep bereiken. Autovisie Avanti is alleen in de losse verkoop verkrijgbaar voor € 4,95. Abonnees van Autovisie ontvangen een kortingsbon voor de aanschaf van dit nieuwe magazine.