Amsterdam,
21
mei
2014
|
08:53
Europe/Amsterdam

Nieuws van De Telegraaf op digitale schermen in Amsterdam

Vanaf vandaag is De Telegraaf aanwezig op de Mupi Métropole, het eerste volledig digitale buitenreclameobject van JCDecaux op het Rembrandtplein in Amsterdam. Het high tech lcd-scherm op Abri formaat toont het actuele en spraakmakende nieuws van Telegraaf.nl. In een later stadium volgen meer schermen in Amsterdam.

"De Telegraaf is altijd op zoek naar nieuwe relevante manieren om ons nieuws naar buiten te brengen," stelt Jan-Kees Emmer, adjunct hoofdredacteur van De Telegraaf. "Deze digitale Mupi, is daar een goed voorbeeld van. We zijn dan ook blij dat onze partner JCDecaux ons in de gelegenheid stelt om ons nieuws daar te brengen waar ons publiek ons verwacht."

Bart de Vries, Commercieel Directeur bij JCDecaux: ”Wij zijn verheugd en trots op het feit dat wij samen met De Telegraaf als eerste in Nederland nieuws in deze opvallende vorm op straat brengen. Met deze samenwerking brengen we eigenlijk de dorpsomroeper weer terug in het straatbeeld. Nu in de meest moderne, digitale vorm die je maar kunt bedenken. Een vorm die niet alleen goed is voor ons en voor De Telegraaf, maar ook voor de inwoners en bezoekers van Amsterdam, die nu op straat op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws zonder dat zij daar iets voor hoeven doen. Deze samenwerking geeft ook een mooi beeld van de mogelijkheden die voor het medium buitenreclame in de toekomst in het verschiet liggen. Een toekomst die wij mede hierom met zeer veel vertrouwen tegemoet zien!”

Over De Telegraaf
De Telegraaf is één van de meest prominente en toonaangevende nieuwsmerken van Nederland met een unieke formule gebaseerd op de redactionele pijlers binnen- en buitenlands nieuws, sport, finance en entertainment. De Telegraaf brengt 24 uur per dag het laatste nieuws in print en digitale media. Dagblad De Telegraaf is de grootste en meest gelezen krant van Nederland met een gemiddeld dagelijks bereik van circa 2 miljoen Nederlanders. In het weekend verschijnt bij de krant het gratis full colour magazine VROUW. Telegraaf.nl is met ruim 400 miljoen pageviews en 3,9 miljoen unieke bezoekers per maand één van de grootste nieuws sites van Nederland. De Telegraaf heeft een mobiele site en applicaties voor iPhone, iPad, Android, BlackBerry en Windows; gezamelijk worden hier ruim 300 miljoen pageviews per maand mee gegenereerd. De Telegraaf is onderdeel van Telegraaf Media Groep.