Amsterdam,
07
augustus
2008
|
16:20
Europe/Amsterdam

Online advertentieverkoop Sugababes.nl/Superdudes.nl naar Telegraaf Media Nederland

Met ingang van 1 augustus 2008 verzorgt Online Marketing & Sales van Telegraaf Media Nederland de online advertentieverkoop van Sugababes.nl/Superdudes.nl.

Met de toevoeging van deze sites breidt Telegraaf Media Nederland haar bereik binnen de doelgroep ‘Jongeren’ aanzienlijk uit.
Sugababes.nl / Superdudes.nl is de eerste én populairste online community in Nederland en heeft gemiddeld 650.000 unieke bezoekers per maand in de leeftijd 13-21 jaar. Jongeren hebben intensief contact met elkaar en bespreken onderwerpen die spelen in hun leven.
De uitbreiding van de portfolio in online sales betekent dat Telegraaf Media Nederland een commercieel bereik krijgt van bijna 1.000.000 unieke bezoekers binnen het channel ‘Jongeren’. Binnen dit nieuwe channel vallen ook de sites Hitkrant.nl en Cosmogirl.nl. Vanaf oktober 2008 wordt ook HABBO.nl toegevoegd aan dit channel toegevoegd.
“Een community als Sugababes.nl / Superdudes.nl biedt adverteerders, naast bereik, alternatieve manieren van interactie met de jongerendoelgroep. We zijn blij deze prominente site in de leeftijdscategorie 13-21 jaar aan ons netwerk te kunnen toevoegen”, aldus Paul Hissink, Marketing Director Online Marketing & Sales van Telegraaf Media Nederland.
Telegraaf Media Nederland heeft de proposities en posities op Sugababes.nl / Superdudes.nl geoptimaliseerd, met als resultaat extra aantrekkelijke advertentiemogelijkheden.