Amsterdam,
09
februari
2010
|
11:01
Europe/Amsterdam

Online portfolio versterkt met News Media sites

Telegraaf Media Nederland│Landelijke Media wordt het eerste aanspreekpunt voor mediabureaus t.b.v. inkoop van standaard IAB bannerformaten en -campagnes op de News Media websites (Geenstijl.nl, Dumpert.nl, Geenstijl.tv, Spitsnieuws.nl, Gamert.nl en Geenfile.nl).

Door de toenemende behoefte van mediabureaus om efficiënt en bij één centraal loket in te kopen werd het voor News Media logisch deze koppeling te realiseren. Met de uitbreiding van sterke merken als Geenstijl.nl, Dumpert.nl en Spitsnieuws.nl wordt het online portfolio van Telegraaf Media Nederland│Landelijke Media nog interessanter. De websites zijn zeer selectief op interessante doelgroepen van jonge, hoog opgeleide en welstandige mannen. Door de grote betrokkenheid van deze bezoekers hebben advertentiecampagnes zeer hoge conversiewaardes.

Bij behoefte van mediabureaus aan maatwerkvoorstellen buiten standaard IAB formaten wordt News Media ingeschakeld, vanwege de diepere kennis van de mogelijkheden. Daarnaast bedient News Media rechtstreekse klanten die zonder tussenkomst van mediabureaus inkopen.