Amsterdam,
21
mei
2012
|
00:00
Europe/Amsterdam

Preferred mediapartnership voor TMG met 60 jarige Efteling

In het jaar dat de Efteling 60 jaar bestaat, heeft de Efteling gekozen om een intensieve mediapartnership aan te gaan met TMG. Een samenwerking waarbij meerdere titels en afdelingen van TMG betrokken zijn om een bijdrage te leveren aan de communicatie- en salesdoelstellingen van de Efteling. De samenwerking resulteert in media-inzet maar daarbovenop, een volledige integratie in de marketing kalenders van beide partijen en op maat gemaakte TMG events bij de Efteling voor diverse doelgroepen.

Bij de samenwerking speelt Ticketsplus (onderdeel van TMG) een belangrijke rol in het converteren van alle communicatie naar ticketssales bij de Efteling. Directeur Ticketsplus Joost Melis: “Dit partnership is de bekroning op de 7-jarige samenwerking met de Efteling en wij zijn verheugd dat dit samenvalt met het 60 jarig jubileum van de Efteling.”

Vanuit Sky Radio, Hyves, De Telegraaf en het online-netwerk van TMG wordt een crossmediale campagne neergezet. De bouwstenen van deze campagne zijn gerichte advertising, marketingacties met speciale arrangementen en interactie met de TMG redacties. Het partnership wordt vanuit het team marketing partnerships binnen TMG Crossmedia in nauwe samenwerking met Ticketsplus, Sky Radio en Hyves begeleid.

Manager Marketing Partnerships Bart Mouter: “Het partnership met de Efteling is wat mij betreft sprookjesachtig en qua complexiteit uitdagend. De Efteling is al jaren het sterkste merk in Nederland op het gebied van family-entertainment. Het partnership met de Efteling levert een belangrijke bijdrage aan de realisatie van onze eigen interne en content-, sales- en marketingdoelstellingen. Het is wat mij betreft waar: sprookjes bestaan.

Preferred mediapartnership voor TMG met 60 jarige Efteling

Foto ondertekening:
V.l.n.r. Willem-Jan Brabers (directeur Ticketsplus), Fons Jurgens (commercieel directeur de Efteling), Sjors Kroon (commercieel directeur TMG) en Joost Melis (directeur Ticketsplus) toosten op de samenwerking tussen de Efteling en TMG.