Amsterdam,
18
maart
2015
|
10:20
Europe/Amsterdam

Privé komt met Koninklijke glossy

Boordevol nieuws en weetjes over Máxima, haar familie en haar internationale collega’s!

Donderdag 19 maart 2015 verschijnt het eerste nummer van royaltymagazine MÁXIMA. MÁXIMA is begonnen als special van Privé, maar wegens groot succes nu gelanceerd als zelfstandig magazine dat zes keer per jaar zal verschijnen. MÁXIMA is zowel in de losse verkoop als abonnement verkrijgbaar.

In MÁXIMA ‘royaal’ aandacht voor nieuws en weetjes over Máxima, over haar leven als Koningin en haar rol als moeder, vriendin én echtgenote. Ook de beste modetips, Máxima's mooiste out¬fits en accessoires en alle ins & outs over andere nationale en internationale royals komen natuurlijk aan bod in MÁXIMA.

‘Na de succesvolle voorgaande speciale edities van Privé, ben ik verheugd dat MÁXIMA eindelijk als zelfstandig magazine haar debuut gaat maken op de Nederlandse markt,’ aldus Evert Santegoeds, hoofdredacteur Privé.

Eerste editie
Naast een impressie van een dag uit het leven van onze Koningin, maakt de lezer ook kennis met de grootste Oranjefans en hun Koninklijke verzameling. En natuurlijk wordt Koningsdag in dit nummer niet vergeten! Zo wordt de stad Dordrecht uitgebreid besproken, met onder andere de beste shoptips, de leukste restaurantjes en een exclusief interview met de burgemeester van deze mooie stad. MÁXIMA Magazine is vanaf 19 maart voor €4,25 verkrijgbaar.

Over Privé
Privé is hét merk waar de Nederlandse entertainmentliefhebber terecht kan voor z’n dagelijkse portie spraakmakende nieuwtjes over sterren uit binnen- en buitenland. De basis van het succes ligt in het uitgebreide netwerk van de redactie, die tot het uiterste gaat om lezers en bezoekers 24 uur per dag van het laatste showbizznieuws te voorzien. 24/7 op Prive.nl, dagelijks in De Telegraaf en wekelijks in Weekblad Privé. Privé is onderdeel van Telegraaf Media Groep.