Amsterdam,
12
augustus
2008
|
09:15
Europe/Amsterdam

Restyling voor FHM

Het is niet alleen de dikste FHM ooit (140 pagina's) die nu in de winkels ligt, het is bovenal het eerste gerestylde nummer. Met een nieuwe lay-out, andere keuzes in tone of voice en fotografie, en nieuwe redactionele pijlers denkt FHM haar positie op de lezers- en advertentiemarkt te kunnen versterken.

De nieuwe redactionele pijlers binnen FHM zijn auto's/motoren en reizen. In elke editie komen deze pijlers uitgebreid terug, waarbij redactie en sales uitgebreide kansen bieden om redactionele en advertentie-uitingen aan elkaar te koppelen. Voor de rest van 2008 heeft de redactie onder meer een hardware-special (audio/video, mobiele telefonie, digitale camera's, games enz.) en themapagina's over horloges en lichaamsverzorging op de planning staan.

Victoria Koblenko siert de cover van FHM 9, de inhoud telt verder onder meer een 30 pagina's tellende modespecial. Bijzonder is ook de samenwerking met Hummer: FHM organiseert exclusief met dit automerk een off-road Hummer Experience, zodat 80 FHM-lezers als eersten in de nieuwe H3 kunnen stappen.
De doelgroep van FHM is de man tussen de 18 en 35 jaar. De gemiddelde oplage van het maandblad ligt iets boven de 50.000.