Amsterdam,
01
juli
2009
|
18:45
Europe/Amsterdam

Speurders.nl van één naar drie miljoen

Speurders.nl wordt drie keer zo groot. Van ruim één miljoen advertenties gaat de online gratis winkelstraat naar een aantal van maar liefst drie miljoen. Daarnaast kunnen bezoekers van de site nu snel zien waar producten het goedkoopst worden aangeboden.
De reuzensprong van Speurders.nl is het gevolg van een nieuwe samenwerking met Beslist.nl. Alle producten die op deze vergelijkingssite worden aangeboden, verschijnen voortaan ook automatisch op Speurders.nl. Wie nu bijvoorbeeld op Speurders.nl een Philips plasmascherm zoekt, krijgt in de resultaten zowel aanbod van particuliere verkopers als ook het aanbod van Beslist.nl te zien. Hierdoor kan een gebruiker zowel gebruikte als nieuwe producten naast elkaar zetten en hierdoor makkelijk afwegen welk product het beste aan de eisen voldoet. Daarnaast kunnen bezoekers hier ook terecht voor beoordelingen van experts, productinformatie en ervaringen van consumenten.

Speurders.nl is de eerste online winkelstraat van Nederland die deze nieuwe service aanbiedt. “Vergelijkingssites en online winkelstraten groeien in onze toekomstvisie steeds dichter naar elkaar toe. Deze samenwerking zien we als een eerste stap in die ontwikkeling.”, zegt Leon Kramer, Business Unit Manager van Speurders.nl. “Op deze manier kunnen we onze gebruikers nog beter van dienst zijn. We zijn dan weliswaar niet de grootste van Nederland, maar wel de meest gebruiksvriendelijke en meest vooruitstrevende.” Volgens Bart van Engeland, commercieel directeur van Beslist.nl, slaat de nieuwe samenwerking op internet een brug tussen particulier aanbod en de beste aanbiedingen van nieuwe producten. “Daarmee wordt het voor consumenten in één oogopslag duidelijk wat de beste deal zou zijn: gebruikt of toch een nieuw product”, aldus Van Engeland