Amsterdam,
25
mei
2009
|
10:45
Europe/Amsterdam

Sp!ts eerste gratis dagblad met Responsgenerator

Sp!ts introduceert de Responsgenerator. Dit instrument is ontwikkeld om vacatures effectiever in te vullen. Hierdoor worden mensen bereikt die het beste aansluiten bij de openstaande functie en neemt de kans op invulling van de vacature toe.

De Telegraaf heeft de Responsgenerator - die ontwikkeld is in samenwerking met de Intelligence Group - eerder al met succes geïntroduceerd. Deze is zeer positief ontvangen door adverteerders: de respons op personeelsadvertenties steeg zowel kwantitatief als kwalitatief.
Met behulp van Reponsgenerator wordt een personeelsadvertentie uitgebreid onder de loep genomen. Er wordt kritisch gekeken of de boodschap aansluit bij de verwachting van de doelgroep. Waar nodig geeft de Responsgenerator advies om de inhoud aan te passen.
Adverteerder Dépex heeft gebruik gemaakt van de nieuwe dienst en licht toe: "Met behulp van de Responsgenerator hebben we onze advertentie zo aangepast dat we voldoende goede kandidaten op gesprek kregen om de openstaande vacature te vervullen."
Het resultaat? Een personeelsadvertentie in Sp!ts die (nog beter) aansluit bij het uiteindelijke doel: de vacature vervullen met de juiste persoon.