Amsterdam,
29
februari
2012
|
12:34
Europe/Amsterdam

Sp!ts mediapartner van Pinkpop

Buro Pinkpop en Sp!ts zijn een tweejarige samenwerking aangegaan. Sp!ts, een nieuwsmerk met entertainment als belangrijke pijler, is een logische mediapartner voor Pinkpop.

“De nieuwe samenwerking zie ik met vertrouwen tegemoet!” aldus Jan Smeets, festivaldirecteur Pinkpop.  “Ik reis te weinig met het openbaar vervoer, maar voor Sp!ts rijd ik graag om, omdat ze altijd kwalitatief en veel aandacht besteden aan entertainment en muziek.”
 
In het kader van de samenwerking brengt Sp!ts op dinsdag 17 april de Pinkpop-special uit. Sp!ts heeft ook het voorrecht om, nog voordat de kaartverkoop start, kaarten voor het festival te verloten onder de ruim 1,5 miljoen dagelijkse lezers. Naast het uitbrengen van de special, zal Sp!ts vanaf het festivalterrein verslag doen. Zowel in de krant als online, op een speciaal ingerichte sectie op spitsnieuws.nl.
 
Daniëlle Kool, Chef Entertainment: “Een partnerschap met Pinkpop stond al langer op ons verlanglijstje. Nu het zover is, zijn we er erg trots op om onze naam te verbinden aan het oudste en bekendste festival van Nederland. Het gaan drie hele mooie dagen worden in Landgraaf, en onze lezers zullen daar niets van hoeven missen.”
 
Vandaag wordt tijdens de jaarlijkse persconferentie van Pinkpop en op pinkpop.nl de line-up van de 43e editie van het driedaagse festival bekendgemaakt.