Amsterdam,
06
januari
2011
|
18:40
Europe/Amsterdam

Telegraaf Media Nederland biedt landelijke adverteerders één loket

Landelijke adverteerders en mediabureaus kunnen vanaf nu voor alle landelijke merken en titels van Telegraaf Media Nederland – variërend van De Telegraaf tot Autovisie en van DFT.nl tot Sp!ts – terecht bij één loket.

Al een jaar werden De Telegraaf, de tijdschrifttitels (Vrouw, Autovisie, Privé, FHM en Esquire) én het totale online netwerk van TMG (met o.a. Telegraaf.nl, DFT.nl, Telesport.nl, Skyradio.nl) aangeboden vanuit één afdeling. Daar is de titel Sp!ts nu aan toegevoegd, met als gevolg dat nu álle landelijke titels en merken van Telegraaf Media Nederland zijn ondergebracht in één multimediaal commercieel bedrijf.

“We kunnen nu combinaties aanbieden die niemand in Nederland kan evenaren. Bovendien is onze dienstverlening beter aangepast aan de wensen van onze klanten. Als een adverteerder gericht wil adverteren in één titel, dan blijft dat natuurlijk gewoon mogelijk. Maar als een klant wil dat we actief meedenken over het effectief bereiken van een doelgroep, dan adviseren we vanuit ons complete portfolio van mediaproducten.”, aldus Sjors Kroon, directeur commercieel bedrijf van de Telegraaf Media Nederland.