Amsterdam,
16
september
2008
|
09:44
Europe/Amsterdam

Telegraaf Media Nederland biedt mobile advertising

Telegraaf Media Nederland biedt nu mobile advertising op de mobiele sites van De Telegraaf en Sp!ts. Door de samenwerking aan te gaan met MADS is het mogelijk voor adverteerders om op de mobiele sites te adverteren.

Adverteerders hebben op de mobiele sites de beschikking over een branded clickable banner. Deze opvallende advertentie wordt volledig aangepast aan het betreffende merk en neemt een derde van het scherm in beslag. Daarnaast is het mogelijk de banner te tonen aan specifieke doelgroepen door middel van targeting. Ook biedt mobile advertising voor de adverteerder unieke interactiemogelijkheden met de consument via click-2-call (direct contact via telefoon) en click-2-email (e-mailadres opslaan voor meer informatie).
“Onze mobiele sites worden goed bezocht. Met een bereik van meer dan 250.000 unieke bezoekers en bijna 4 miljoen pageviews per maand kunnen wij adverteerders nog meer bereik bieden. Door de techniek van MADS kunnen adverteerder en consument op een unieke wijze met elkaar in contact komen. De eerste adverteerders uit de branches automotive, retail en finance hebben al interesse getoond”, aldus Aschwin de Bruijn, Sales Manager Online Marketing & Sales.
“Mobile advertising staat nu nog in de kinderschoenen in Nederland, maar met de komst van iPhone en andere smartphones is mobiel adverteren flink in opmars. Wij verwachten dat mobile advertising binnen 24 maanden een vast onderdeel zal zijn van elke advertentiecampagne in Nederland en binnen 48 maanden net zo groot, zo niet groter zal zijn dan internet advertenties”, aldus Ashu Mathura, CEO van MADS.