Amsterdam,
12
januari
2010
|
15:10
Europe/Amsterdam

Telegraaf Media Nederland bundelt krachten arbeidsmarktonderdelen

Telegraaf Media Nederland heeft de nationale activiteiten binnen het personeelssegment van De Telegraaf, Sp!ts, Vacaturekrant.nl, Carp.nl, Nobiles Media en Info Pinnacle verder gebundeld binnen een nieuw cluster Arbeidsmarktcommunicatie.

"De bundeling van activiteiten in Telegraaf Media Nederland | Arbeidsmarktcommunicatie stelt ons beter in staat ons portfolio af te stemmen op de behoefte van de werkgever en het gedrag van de werkzoekende. De breedte van het portfolio en de combinatie van middelen van onder meer print, online, gidsen en events maakt het mogelijk om branding naadloos te laten aansluiten op werving. De klant krijgt een duidelijk aanspreekpunt binnen onze organisatie die kan adviseren over de inzet van middelen en het beoogde resultaat" aldus Marc Roos, directeur BasisMedia en binnen de directie van Telegraaf Media Nederland verantwoordelijk voor de opzet van het arbeidsmarktcluster .
Daartoe wordt in eerste instantie de sales en marketing van de onderdelen De Telegraaf, Sp!ts, Vacaturekrant.nl en Carp.nl op het hoofdkantoor gecentraliseerd en de samenwerking met Nobiles Media en Info Pinnacle geïntensiveerd. Daarnaast worden vanuit het cluster nieuwe online initiatieven gelanceerd. Arbeidsmarktcommunicatie is een belangrijke pijler van Telegraaf Media Nederland.In 2008 heeft Telegraaf Media Nederland haar marktleiderschap onder hoogopgeleide afgestudeerden verder uitgebreid door de overname van Info Pinnacle (onder meer Yourfuture.TV) en Nobiles Media. Sindsdien heeft Telegraaf Media Nederland een uniek arbeidsmarktcommunicatie portfolio met beurzen, online vacatures, print vacatures, CV databases, wervingsfilms, redactionele content, gidsen en magazines.