Amsterdam,
29
september
2011
|
10:25
Europe/Amsterdam

Telegraaf Media Nederland lanceert publisher trade desk: AdAudience

Met AdAudience kunnen klanten op basis van audience doelstellingen campagnes binnen en buiten het netwerk van TMG inkopen om zo de gewenste consument te bereiken.

Hiermee zet Telegraaf Media Nederland een verdere stap qua technologische innovatie waarbij de totale marketing doelstellingen van de klant kan worden ingevuld. Het volledige netwerk van AdAudience bereikt binnen het TMG netwerk maandelijks 63,2% van Nederland.
Marck Stockx, Sales Director Digitaal zegt hierover: “Klanten kunnen bij Telegraaf Media Nederland terecht voor branding, bereik en respons en kunnen hier de meest logische en effectieve combinatie in zoeken. Hierdoor kunnen we de totale marketingdoelstelling van een klant realiseren via één loket. Telegraaf Media Nederland biedt hiermee klanten een totaaloplossing”
Naast premium online producten kan nu ook de optimale combinatie tussen branding en performance worden gerealiseerd. Een team van specialisten, onder leiding van Rein Vogel, Commercieel Manager, voorziet hierin en ondersteunt de klant in het opzetten van een campagnestructuur om titel en audience verkoop zo optimaal mogelijk in te zetten. Het afgelopen jaar heeft Telegraaf Media Nederland gebruikt om kennis op te bouwen en systemen in te richten en zo het netwerk voor de klant in te richten.
Omdat klanten steeds specifieker willen inkopen biedt AdAudience de mogelijkheid om in te kopen op audiences, waarbij niet meer de titel leidend is maar de doelgroep. Voorbeelden hiervan zijn: retargeting, demografisch, geografisch en specifieke interesse gebieden.
“Met de lancering van AdAudience op basis van Appnexus technologie zet Telegraaf Media Nederland een belangrijke nieuwe stap. Op het gebied van verkoop van display werkt Telegraaf Media Nederland met Admeld en door deze stap kan nu ook de inkoop van display volledig plaatsvinden op basis van RTB. Door de kennis van de eigen bezoekers en het zoeken van bereik binnen en buiten het eigen netwerk is TMG instaat om direct de concurrentie aan te gaan met de huidige traditionele netwerken en tradedesks” aldus Rein Vogel, Commercieel Manager.
Met haar websites, mobiele applicaties, crossmedia afdeling en videoproductie bedrijf biedt Telegraaf Media Nederland haar klanten op dit moment al een breed premium portfolio. Met de toevoeging van AdAudience stelt Telegraaf Media Nederland de klant nog sterker centraal en biedt de mogelijkheid om ook campagnes met een audience doelstelling in te zetten. AdAudience beperkt zich niet tot het netwerk van Telegraaf Media Nederland. AdAudience biedt ook de mogelijkheid om door middel van reach extention in te kopen buiten het eigen productportfolio.

Link video:
http://www.telegraafmedia.nl/video-s/adaudience/