Amsterdam,
11
oktober
2011
|
17:09
Europe/Amsterdam

Telegraaf Media Nederland stopt met verkopen Esquire en FHM

Per 1 januari 2012 neemt Hearst Magazines Netherlands - uitgever van onder meer ELLE, Quote en Red - de succesvolle titel Esquire over van Free Media Group. Ook de advertentieverkoop voor Esquire gaat vanaf het nieuwe jaar over naar NL Media Advertising Group (NL MAG).

Telegraaf Media Nederland beëindigd per 1 januari ook de vertegenwoordiging van FHM.

 

Hearst Magazines International is de Amerikaanse moederuitgeverij van Esquire, maar de titel werd in Nederland de laatste jaren uitgegeven door Free Media Group. Hearst Magazines Netherlands neemt de voltallige redactie van Esquire over. Arno Kantelberg blijft als hoofdredacteur verantwoordelijk voor Esquire.

De advertentieverkoop gaat per 1 januari 2012 over naar NL MAG. NL MAG vertegenwoordigt alle titels van Hearst Magazines Netherlands. Met Free Media Group zijn wij overeen gekomen dat we de edities van 2011 zullen afronden.

 

Naast Esquire beëindigd Telegraaf Media Nederland per 1 januari 2012 ook de vertegenwoordiging van FHM.  “Het is de wens van FHM om zelf de advertentieverkoop op zich te nemen.  De fit met ons huidige portfolio is ook minder groot geworden. De FHM edities van 2011 zullen wij afronden tot het einde van het jaar.’’ aldus Maarten Ros, Sales Director bij Telegraaf Media NederlandLandelijke Media. Voor vragen kunt u contact opnemen met uw accountmanager.

 

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw accountmanager.