Amsterdam,
20
december
2010
|
13:56
Europe/Amsterdam

Telegraaf.nl blijft verbeteren

Telegraaf.nl voert continue veranderingen door die het gebruiksgemak voor de bezoeker bevorderen. In de afgelopen jaren is het bezoek aan de nieuwssite enorm toegenomen en het is daarom steeds belangrijker om de bezoeker te leiden in het grote aanbod dat de site biedt. Vanaf vandaag is de site weer aangepast, het redesign maakt de site rustiger met meer witruimte waardoor het nieuws beter leesbaar is.

’’Het is allemaal subtiel. Geen grote verandering in een keer, dit om te voorkomen dat lezers zich niet meer herkennen in het nieuwe design’’ aldus Lara Ankersmit, Uitgever Telegraaf.nl. ‘’Als je kijkt hoe de website Telegraaf.nl er een aantal jaren geleden uitzag is het een wereld van verschil. Wij begonnen vooral met een krant op internet en als je nu kijkt maken wij echt een nieuwssite met continue actuele nieuwsitems, updates van verhalen, eigen video’s, dossiers, etc. Dat vraagt aanpassingen aan het design.’’
Ook biedt het redesign voordelen voor adverteerders. De site is smaller waardoor online advertentiemogelijkheden als bijvoorbeeld Wallpapers bij een Homepage Takeover beter geserveerd kunnen worden. Verder is de site veel rustiger met meer witruimte tussen de artikelen en maximaal 2 grijstinten waardoor advertenties beter opvallen.
Telegraaf.nl blijft verbeteren om zowel lezers als adverteerders beter te bedienen met nieuws, entertainment en advertising. Ook in 2011 zullen wijzigingen worden doorgevoerd om in het gebruikersgemak te voorzien.