Amsterdam,
22
augustus
2012
|
09:42
Europe/Amsterdam

Ticketsplus exclusief ticketingpartner Air Miles

Air Miles (Loyalty Management Netherlands) en Ticketsplus, een meerderheidsbelang van Telegraaf Media Nederland, hebben overeenstemming bereikt over een structurele en exclusieve samenwerking.

Door de samenwerking wordt het mogelijk om met Air Miles voor een breed entertainment aanbod (concerten, musicals, events etc.) toegangskaarten aan te schaffen.

Speciaal voor de samenwerking is er een uniek online platform ontwikkeld waarbij de consument snel en makkelijk tegen inwisseling van Air Miles (met of zonder bijbetaling) toegangskaarten kan aanschaffen. Het nieuwe ticketingplatform wordt in samenwerking met De Telegraaf exclusief aangeboden via de website van De Telegraaf (www.telegraaf.nl/airmiles). Op 22 augustus 2012 wordt het platform officieel gelanceerd.

"Met Ticketsplus en Telegraaf Media Nederland, hebben wij er een sterke partner bij voor ons programma. Wij verwachten met de samenwerking een aantrekkelijk entertainment aanbod neer te kunnen zetten voor onze spaarders, waarmee ons programma nog aantrekkelijker wordt en daarmee ook krachtiger voor onze partners", aldus Erik van Essen, Managing Director van Loyalty Management Netherlands.

“Wij zijn zeer verheugd met deze samenwerking. Niet alleen bieden wij de consument een unieke en laagdrempelige manier om toegangskaarten aan te schaffen, ook voor de organisatoren betekent dit een nieuw verkoopkanaal waarbij de prijs voor een toegangskaart niet onder druk komt te staan. Deze samenwerking is een logische stap in de verdere professionalisering van het via de mediakanalen van De Telegraaf aanbieden van toegangskaarten.”, aldus Joost Melis directeur Ticketsplus.”

Manager Marketing Partnerships TMG Crossmedia Bart Mouter: “Met dit nieuwe initiatief bereiken wij een nieuwe groep consumenten en bieden wij organisatoren meer toegevoegde waarde waardoor wij onze positie op de entertainment markt versterken.